Pagina managerului

Pagina managerului

 

 

10 lucruri care te fac un bun manager   10 lucruri care va fac un bun manager

 

 

 

 

 

 

 

10 lucruri care va fac un bun manager

 

        Cum sa devii managerul caruia tuturor le place sa il laude si nimanui sa-l urasca!

1. Cunoasteti-va personalul.
Cand un membru din personalul dvs face o treaba buna , asigurati-va ca il observati si rasplatiti-l pentru asta . Nu lasati sa treaca sansa de a lauda o treaba buna .

2. Niciodata , absolut niciodata nu umiliti pe nimeni din echipa dvs.
Daca sunteti deranjat de cineva din echipa sau cineva a facut ceva gresit tineti-va cumpatul , mai ales in public . Daca umiliti acea persoana , ea va va uri si asta se va reflecta si asupra muncii ei .

3. Creati un mediu in care greselile sunt OK.
Daca dvs nu faceti greseli , asta inseamna ca dvs. nu mai progresati . Daca echipei dvs. ii este permis sa simta ca greselile sunt componente din atingerea uni statut mai inalt , ei vor risca mai mult decat daca se vor simti rau sau rusinati pentru greselile lor .

4. Amintiti-va detaliile personale.
Luti-va timp sa va cunoasteti personalul (cine sunt, ce este important in vietile lor, etc). Fiti interesati de ei ca oameni si nu doar ca lucratori.

5. Nu va ascundeti in spatele pozitiei dvs.
Fiti uman si prietenos cu echipa ; astfel veti fi cu totii gata sa va sprijiniti unul pe altul in momente dificile.

6. Fiti abordabil si disponibil.
Permiteti-i echipei dvs. sa simta ca poate veni si discuta cu dvs. despre chestiuni sensibile, despre dificultatile de la munca si din exterior si ca ii respectati si ca nu va veti folosi de asta impotriva lor .

7. Recunoasteti-va greselile.
Daca ati gresit, spuneti-o. Managerii nu trebuie sa fie infailibili ! Personalul va va respecta si mai mult daca sunteti capabil sa va recunoasteti greselile si sa gasiti apoi o solutie.

8. Ascultati intr-un mod care sa-I incurajeze pe angajati sa va vorbeasca.
Adesea oamenii se simt infricosati sau intimidati de catre conducere. Asigurati-va ca aratati oamenilor ca sunteti dispus sa ascultati ce vor sa spuna , ca sunt importanti si merita timpul acordat .

9. Fiti clar in cererile si ordinile dvs.
Este responsabilitatea dvs. sa va asigurati ca oamenii inteleg cererile dvs. , asa ca , comunicati clar si intrebati-i pe oameni daca au inteles ce le cereti .

10. Tratati pe fiecare cu respect si curtoazie de fiecare data.
Mai ales cand este o problema . Oricare din angajatii dvs. este o fiinta umana valoroasa si merita respect. Un manager este doar atat de bun pe cat isi trateaza oamenii din propria echipa .

 

 

Inapoi la suplimente psihologice

Inapoi la suplimente psihologice

 

Inapoi la ghidul navigatorului

Inapoi la harta navigatorului